لعنت به من چه ساده دل سپردم
تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, | 12:22 | نویسنده : MILAD

 


لعنت به من چه ساده دل سپردم

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من، اگر واسش می مردم
دست من و گرفته و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد
******
یکی بگه که ماه من کی بوده
مسبب گناه من کی بوده
سهم من از نگاه تو همین بود
عشق تو بدترین قسمت بهترین بود   
                                                        ******               تو دل باد من و عاشقم کرد
بین زمون و آسمون ولم کرد
یکی بگه چه جوری شد که این شد
سهم تو آسمون و من زمین شد
******
لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من، اگر واسش می مردم
دست من و گرفته و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد



نظرات شما عزیزان:

پسر
ساعت12:30---25 خرداد 1391
لعنتتتتتتتتتتتتتتتتتت به عششششق



پسر
ساعت12:29---25 خرداد 1391
سلام دوباره

والا در مورد لینک من که خیلی وقته لینکت کردم تو رو نمیدونم

در مورد قالب نه بلد نیستم

در مورد کد اهنگ اگه بخوایی یاد بگیری تو لینکام اموزشش هست اگه هم میخوایی برات بسازم اهنگشو برام بگو چیه تا سریع برات بسازم

مرسی که اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت